Бүх юм чиний танд орно гэж бодоо юу?(2)~Анхны болзоо?!~


Зиаа миний өгүүллэгэн дээр 1 хүн хэдэн ч сэт бичиж болно. Ххи тэгээд овоо хурдан дүүрээд би ч хурдан өгүүллэгээ хийж байгаа минь энэ шүү дээ.м за 2р хэсгээ хүлээн авч уншина уу

Бүх юм чиний танд орно гэж бодоо юу?(2)~Анхны болзоо?!~

Би бүх юмаа янзалчихаад хоолоо хийж идчихээд нэт орлоо тэгээд тэр муу Чонжи Teen Top ийн судалхаар гүүглэс зургуудийн харж мэдээ мэдээллийн уншлаа

Би: хөөх хөөрхөн л юм гэхдээ ааш гэж нохой айн? хихи

Би зураглуу нь ортол саяхан 20 минунтын өмнө хүмүүсийн нийтлэгдсэн зураг үнэхээр намайг гайхшруулж чадлаа! Тиймээ энэ сая Чонжи бид 2ын хэрэлдээд байж байсан зураг байна! Арайчдэээ!!!!!!

Би: Чамайгдээ!!!!! И Чани!!!!!!!!!!! Дараа нь уулзнаа! гэж би байшингаар ориллоо

Арайчдээ ингээд нэт ийн од болдийн байна жихшиг^^ гэхдээ одоо юу вэ? энэ нэг юмантай яах гэж хэрэлдвээ?? Тэрний нэр хүнд нь шууд буурна даа. За яаадын! Би тэрэнд хичнээн дургүй билээ?? Тэр од ч гэлээ ямар дэлхийн хаан биш. Ямар хамаатайн нэр хүнд нь буурж байвал л надад ашигтай шд. Гэхдээ л.. яаамаа юм бэ?? 

Би унтахаар орондоо хэвтлээ ядарсан байна шүү. Эрт унтахгүй бол өнөөдрийх шиг онигоонд орох байлгүй ххи

Өглөө бас л 7 цагт сэрүүллэг дээрээс нажигнана. Ямар кэзүүм бэ?? гэж бодон өөрийгөө хүчлэн нойрмог бослоо

Вуухуу! овоо 7 гэж сэрлээ шүү. Би босоод нүүр гараа угаачаад хувцсаа өмсө цайгаа уучаад сургуулийн зүг алхалаа. Нээх яаараад байлгүй тайван алхалаа. Цаг эрт байгаам чинь одоо л 7.40 болж байна шд. Сургууль руугаа ортол зарим хүүхдүүд ирсэн байлаа. уух юм авчаад анги руу гаа ортол бараг бүгд ирсэн байлаа шүү. Ххи Тэгээд бүгд яаагаад над руу зэхэлзээд байгаам бэ? хоорондоо шивнэлдээдл миний талаар муу юм яриаад байхийн?тэгээд байж байтал нэг охин ирээд

Охин: хүүеээ хэн байх нь энэ вээ?

Би: юугнээ?

Охин: Чонжи убба тай алцагнах гоё байсан уу?

Би: юу юугнээ???

Еээ балараа нэт ээр нээрээ бид 2ийн зураг тархзийшд тэгээл ингээд байгаам байна лдаа

Би: юу яриаад байгаам? Чонжи гэж хэнийн?

Охин: заас чам шиг хүмүүсл мэдэхгүй лдээ гээд зэхэлзээд яваад өглөө

Багш: за дараагийн хичээл тооны шалгалт авна

Би: хооо би шууд 100 авна харж байгаарай!

гээд онгирод байж байтал хажуунаас муу сагсуу банди Мину(Shinee) тас тас инээж эхэллээ

Би: яаачаав???

Мину: харна аа за юу? хаха чамайг 100 авчихвал шүтье

Би: нээрээ тхүү? би шөнжингөө бэлдсийм жин!

Мину: мөрийцхүү?

Би: яаахлээрээ би чамтай мөрийзөж байдын!

Мину: тэгүүл чи 100 авкүүндээ хахаха

Би: юуу! би авна мэдүү?

Мину: хаха харна аа

Би: хараарай гэж хэрэлдсээр байтал 2 дахь хичээлээр шалгалт авахаар боллоо. Би ч өөртөө итгэлтэй тэст ээ бичиж дуусгалаа. вуухуу 100 авсан гэдэгтээ итгэлэтй байна.

2 цагийн дараа багш шалгалтийн материал тай орж ирлээ овоо хэлсэн юм шиг бээшд

Би: багшаа дүн хэлсэн үү?

Багш: тиймээ хэлсэн за сонсож байгаарай

Би: за! би 100 авсан байгаалдаа

Багш: багш баахан дүн хэллээ A д нь чи алга аа B днь ч алга С д нь ч алга D д нь Жиён орсон байлаа хөөрхий харин чи байдгүй шүү.

За F нь ______, Мину 2 тус тус 49F авцгаажээ

Мину: за харснуу? хахаха

Би: юуугнээ? гээд би багшийг үл хайхран шууд Мину руу дайрж эхэллээ тэр надаас зугтаан анги аар бөөн юм боллоо. Тэр ширээн доор нуугдаж байгаан гэнэ ээ хөөрхий би аваад цохих гэтэл ширээ гараараа цохиоод эвдэлчлээ!

Багш: хөөш______!

Би: яаанаа ямар ямбий ширээ вээ???

Хүүхдүүд: хахахаха

Багш: юугнээ??? алив захирал руу орнооо!!!

Би: ээ багшаа болкү ээ би сургуулиаасаа хөөгдийшдээ та намайг өрөвдкү байна уу? би яаахын бэ?? ингэж болкүшдээ. Би ширээг нь цавуугаар наагаад өгийлдөө гуйжийн шдээ багшаа гээд би чирэгдээд захирал ын өрөө лүү орлоо

Захирал: за юу болсн? Өө дахиаал хэрэг тариснуу?

Багш: сая сургуулийн ширээ цохиоод эвдэлчлээ

Захирал: айн??

Багш: үнээн

Захирал: за та гарж байж болно _______ той ярих юм байна!

Багш: ойлголо гээд бид 2ийг орхин гарлаа

Захирал: за юу болсон гэнэ ээ?

Би: нөгөө юуу лдаа нөгөө юуу өө юу билээ

Захирал: аливээ

Би: ээ захирал аа та намайг өршөөж хайрла

Захирал: би чамд өмнө нь анхааруулсан биздээ? Одоо хангалттай энэ ширээ чинь үнэтэй шд! Чамайг сургуулиаас хөөлөө!

Би: захирал аа ингэж болкуушдээ би чинь амьдралтай хүн шдээ. Би тэгээд төгскү бол ажил мэргэжил тэй болкү г та мэдэж байга биздээ?

Захирал: би тэгээд чамд өмнө нь дахиаад хэрэг таривал шууд хөөнө шүү гэж хэлсэн биздээ? за за гар2 хүн нээрвэтүүлээд нэг өдөр ч байтугай тайван байж үзий. Хөөгдснийг чинь ээж аавруу чинь залгаад хэлчии

Би: захирал аа одоо дахиаад нэг л боломж тэхүү??

Захирал: үгү ээ одоо гар гар гээд хөөгөөд гаргалаа

Би өрөөнөөс нь гарчаад анги руугаа орлоо

Багш: за яасан?

Би: яаах юу байхав хөөгдчлөө

Багш: өө байлаймаа

Би: та яаасан муухайм бэ? дотроо балиаар санаатай инээж л байгаа биз гээд би цүнхээ аваад сургуулиаасаа гарлаа нэгэнт хөөгдзийм чинь яаахвдээ

Явах замдаа ээж рүү залгалаа ажилтай байна гэсэн л дээ гэхдээ хөөгдсөн талаарх аа ээждээ хэллээ

Ээж: за гэртээ хариаад амаржий маргааш орой очоод бүх асуудлийг шидье гээд утсаа тасаллаа

Яаагаад ууралсангүй вээ? Овоо шд хихи. Би гэртээ очоод хоол моолоо хийж идээд хийх юм олдку нэт д суулаа. Тэгээд нөгөө мэдээг хартал хүмүүс дандаа намайг доромжилсн сэтгэгдлүүд үлдээсэн балаа. юу юу ч гэн ээ энэ муу нофш юу хийж манай уббатай явж байгаан? хэн бэ? үхвэл таарна гээл бижзэн байхийн. Миний уур бүүр задрах шахлаа. Хамаг юм тэр Чонжи гаас болж байгаан. Анхнаасаа яах гэж намайг мөргөсийн. ААШШШ Ер нь тэр муу нохойн гөлгийг хайж уулздаг хэрэг ээ гэж бодоод байрныхаа бүх хаалгийг тогшоод Чонжи байна уу гэж хэлсээр бйагаад залхалаа. 12 давхрын дунтлах хаалгийг тогштол Рикки хаалга тайллаа гэхдээ би хэн гэдгийн мэдкүлдээ 🙂

Рикки: өөрөө хэн бэ?

Би: аан Чонжи гэх хүн байна уу? уулзах хэрэгтэй байна лдаа

Рикки: чи юу?? яаахгсэн? захиа өгч хайраа илчлэх нь уу?

Би: тийм юм байхгүй зүгээр дуудаад өг чих

Рикки: өөрөө яаг хэн бэ? танихгүй хүн дээ ч…

Би: та мэдэхэл байлгүй дээ намайг сайн хардаа

Рикки: өөө нөгөөө Чонжи той цуг байсан охин уу? Нэтээр бөөн юм болж бээлээшдээ та 2 үерхдэг болздог юу юу ч гэнэ ээ гээд нээрээ та 2 учиртай байх аа тээ?

Би: Яаа!!!!!

Рикки: за зогсоод яаахаав оролдоо гээд намайг оруулчаад Чонжи г дуудлаа

Чонжи: юу хэн ирсийм бэ??

Би: яаа чамаас болоод сургуулийн хүүхдүүд маань над руу дайрж давшлаад бариж идчих гээд байна! Хариууцлагын хүлээ!

Чонжи: чи эрүүлүү?

Би: юуугнээ????

Чонжи: тэгээд одоо яаах ёстой м бэ? чамтай тэгэж хэрэлдэж зогсоод ийм байдалд хүчрлээ ойлгож байнуу? чи ганцхан биш би ч гэсэн хүнд байдалд орчихоод байна!

Би: арчаагүй амитан чинь харин юугнээ??

Чонжи: чи миний анти фэн юмуу?

Би: би танай тэр хамтлага ийг чинь ч мэдэхгүй за юу!

Чонжи: тэгээд одоо яаалгах гээд байгаам бэ???

Цаанаас L.joe гарж ирэн: юун шуугилдаан хэрүүл болоод байна аа?

Би: юуу?

Элжу: юун хөөрхөн охин ирцэн манайд байж байдаг билээ??

Би хаалгын хүчтэй саван тэднийхаас гарлаа юун тэнэг юмбэ гэж бодсоор гэртээ орж зурагт үзэж байгаад унтлаа. Өглөө нөгөө сэрүүлэг чинь бас л дугарна би босох гэтлээ хөөгдснөө санаад унтраагаад өдөржингөө унтжээ оройныы 7 гэж сэрлээ бараг 20 оод цаг унтжээ. Арайчдээ ямар их хөшөө вэ? босоод ус уух гэтэл ээж ирсэн байлаа ашгү дээ ууралсан царай алга оо ххи би ч азтай байна аа. Тэгээд болоогүй ээ ээж маань гоё амттай хоол хийсэн байлаа.

Ээж: өө миний охин сэрзиймуу? за алив хоолоо ид

Би: за

Би: нөгөө юу ээжээ

Ээж: за

Би: би сургуулиаасаа хөөгдзөн

Ээж: мэдсээн

Би: та уурлахгүй байгаамуу?

Ээж: уураллаа гээд яаахвдээ өнгөрсөн асуудал юм чинь ^^

Би: ээжээ одоо яаахуу?

ээж: миний охин дуучин бололдоо

Би: харинээ LOEN д шалгуулаад үзэх үү?

ээж: миний охин өөрөө л мэддээ. Би чиний л сонголт ийг дэмжнэ

Би: ээж ер нь би тэнцэх болов уу та тэнцэнэ гэж бодвол би шууд орлоо

Ээж: тэнцэлгүй яаахаав миний охин авяаастайм чинь

Би: тэгүүл би очоод бүртгүүлнээ

Ээж: тэг2 за алив ногоонууд арилгаатах аав чинь ажлыхантайгаа ирнэ гэсэн

Би: оон заза

Би ч ээжийн даалгасан бүх ажлыг хийлээ яас ч хэцүүм д бэ амраад байж байтал ажлыхан нь ирсийм боллтой хонх дуугарлаа

Би: ээж би онгойлгоод ирий

Ээж: за

Би: сайн байцгаана уу?

Аав: өө миний охин за орцгоо

Ажлыхан: за

надаа ч хийх юм олдкү нэт орж сууна. Маргааш Жиён той хамт ЛОЭН явий гэж бодлоо. нөгөө ажлыхан нь юун аймар архи уудым бэ аймар сгтох юмаа. Тэгээдл хөлөн дээрээ тогтож чадкү уна мунаад яаж маяглаад байгаам бэ? хаха энэ аав хүмүүс гэртээ цуглуулж яаадаг байна дхаха за өөрийгөө хичээе гээд би жаал нэт д сууж фэйсбүүк твиттэрээр ч харин бөөн шуугиан нөгөө тэнэг Чонжи гоосл болж байгаа байхгүюү. Бодохоорл уур хүрээд байгаам чинь ёооо. за тэр ч яахав сургуулиаасаа хөөгдзөн 😦 За яахав дуучин болноо гэхдээ тэнцкү бол яаанаа гэхдээ үзээд алднаа гээл баахан л юм бдлоо. Өдөржингөөө унтзан болохоор нойр ч хүркү байлаа яаж хүхэвдээ 20 оод цаг унтзышт. нэг бодохоор хичээлгү өдөржингөө гэртээ гоё ч юмшиг өдөх базаан нар байхгүй муухай ч юм шиг дхаха жихшиг^^

Өглөө нөгөө балиаар сэрүүлэг дахиаад л толгой дээрээс дугараадл байлаа. Би хичээлгүйм чинь энэ үүгээр яаадын гээд шууд хана руу шидлээ дугарахаа болисым байгааз дхаха эвдэрзоон шинийг л авандаа тэгээд сайхан унтсана даа. Би ойрийн үед ямар их унтдаг болоо вэ? өнөөдөр 10 гэж сэрлээ. Тэгээд Жиён руу утасдалаа

Жиён: сайн уу? бэйби

Би: сайн сайн Жиён аа чи өнөөдөр завтай юу?

Жиён: мм хийх юм бараг байхгүдээ зав байгаам байна

Би: тэгүүл манайд хүрээд ир яаг одоо гэрээсээ гар

Жиён: ззөзө гээд утас тасарлаа

Би ч босож гар нүүрээ угаагаад ээжийн хийж таисан хоолыг идчээд байж байтал овоо хонх дуугарлаа ямар эрт ирвээ гэж баяртай очиж хаалгаа онгойлголоо

Би: сайн уу? их санасан шүү

Жиён: би ч гэсэн

Би: за орор

Жиён: заа

Жиён: нээрээ ямар хэрэг гарсын?

Би: цуг LOEN явий ххи би бүртгүүлэх гэж байгаа

Жиён: хөөх тиймүү? би тэгүүл бас бүртгүүлий

Би: хөөөх нээрээ тэгээж

Жиён: би аймар лаг бүжиглэдэг шт гайгүй дуулнаа гэхдээ өндөр өнгө дээр арай чадкү дхаха сайн бэлдэхэдл болно

Би: за судлаад сайн сураглий өнөөдөр ажлын байр луу нь 2уулаа явий

Жиён: воо тэнд гоё дуучид хамтлагууд байгаадаа вооо

Би: заза ххи би усанд ороод хувцсаа солиод гараад ирий гал тогоонд хол байгаа шү за

Жиён: воо ашгү өлсөөд байсын за ороод гараад ир

Би: ок

Би усанд орохоор явлаа харин нөгөө Жиён чинь гал тогоонд сав суулга хагалчихгаадл идэж өгж байгаамдаа дхаха жихшиг ^^. Би уснаасаа гаржаад хувцасаа болин нилээн хөөрхөн болоод өрөөнөөсөө гарлаа

Жиён: воо гээд эрхий хуруугаа гозойлголоо

Би: тийм байна уу? ашкү дээ. за 2уулаа явах уу?

Жиён: тэгий

Бид 2 таксинд суугаад LOEN энт рүү зүглэлээ. Тэнд ээмр гоё хамгаалагч гэж нээх гоё биетэй нтр дахахахаха гоё өндөр залуус тэгээд ээмр гоё өндөр барилга

Бид 2 орлоо тэгээд сургалж байгаад овоо бүртгүүллээ!!! Гэхдээ шалгаруулалт сарын дараа болно гэсэн аймар авиастай хүүхдүүд ч танцэдэггүй гэсэн айжил байна даа.

Жиён: цуг бэлтгэл хийе тэхүү?

Би: тэгий гэхдээ хаана хийхүү?

Жиён: харинээ нэг жижкэн заал түрээслэвэл ямар вэ? 2уулаа дундаасаа мөнгө гаргаад нэг сар түрээслэчий тэгээд өдөр болгон бэлдээд

Би: мм болохол юм ээжээсээ асууж үзий за

Жиён: хмм заза 2уулаа  юу хийхүү? одоо гэртээ очдл уйдаж үхнэ 😦

Би: би ч гэсэн тэгүүл 2уулаа юу хийхүү??

Жиён: кино үзий

Би: тэгийлдаа нөгөө Солли гийн хулгайны мөнгө байгаа юу?

Жиён: 20 мянган байгаа хүрнээ хүрнэ чамд мөнгө бгааздээ

Би: байгаа байгаа хангалттай хүрнэ

Жиён: ашгкү2 тэгүүл явий

Би: заза

Бид 2 дахиаадл такси барин кин театр луу явлаа. Очтол аймшгийн инээдмийн хайр дурлалийн 3 кино байлаа

Би: хайр дурлалийн киног нь үзий

Жиён: ээ аймшгийлдаа зазаза хайр ийн үзиидаа за би билэт аваад ирий чи попкорн кола авжих за

Би: окэй

Би ч явж 2 попкорн 2 кола авлаа. Тэр 2оо аван сандал дээр очиж суутал нөгөө Жиён ирдэггүй ээ бас ямар хэрэг таричваа??

Тэгээд 10 минут ч боллоо. Миний санаа зовж Жиён аа хэмээн хашгирж гарлаа олдодгүй шүү яаанаа ямар нэгэн юм болчогүй бээлгүүдээ арай хүнд чирэгдээд… юу гузаад байгаан бэ? тийм юм гэж хаан байсын? хаха гэхдээ санаа зовоод байна аа яаанаа би зөндөө газраар хайж гарлаа утас руу нь ч залгатал утасаа ч авкү ийм юм гэж хаана байсын? хүн орхижихоод. Тэгээд байж байсан чинь Жиён залгалаа

Би: яаа!!!чи хааччихваа? санаа их зовлоо штээ одоо хаана байна?

Жиён:  өө найзийгаа уучлаарай найзийг нь ээж дуудаад гадаад явкжаам шиг байна томилолтоор тэгээд ирж хувцас зөөлцөөд тус блоотох гэсиймаа уучлаарай

Би: ёооо чи  дээ яаас муухайн?? би тээд хэнтэйгээ кино үзхийн бэ???

Жиён: наанаасаа нэг хүн олоод үзчихээ заа найзийгаа уучлаарай

Би: зааз гээд утсаа тасаллаа

Би: яаахлээрээ ийм юм байдий?? Яаас хаашаа харсийн?? Хүн орхиод явжаад гэж би орилж гарлаа.

Бүх хүмүүс надруу муухай харааадл байлаа. Яаанаа би байдалд орлоо. Тэгээд байж бйасан чинь хажууд нөгөө Teen Top ийн Элжу нь хүрээд ирлээ. Юу вэ?????? Аа энэ чинь нөгөөө намайгюун хөөрхөн охин ирзийн мирзийн гэж гузаад байсан товариш шдээ дхахаха

Би: чи энд юуугаа хийжаан?

Элжу: аан ганцаараа кино үзкээд чи ганцаараа юмуу? цуг үзэх үү?

Би: аан тийм сая найз минь орхиод яваад өглөө

Элжу: хөөх попкорн зола байгаамуу? тэгүүүл цуг үзий.

Би: аан зазазаз

Бид 2 кино танхим луу орлоо. Би нэгл илэн далангүй байж чададгүй нэг л эвгүй банли тай ялангуяа бүүр Элжу тэй шүү. Гэхдээ Элжу гэж танигдхааргүй байлаа фэнүүд шавааралдана гэж айгаад тэр ээмт ороолт малгай өмссөн байлаа бас нүдний шил. Кино ч гарж эхлэж хоёр хосын тухай л гараад байлаа тэгээд эрэгтэй нь үхснийхан дараа эмэгтэйн өөр хүнтэй үерхээд дараа нь эрэгтэй нь амид байсан ирж уурлаад юу юу л болоод байна дхахаха би ч кинондоо улайрсан байлаа. Харин нөгөөх чинь яаажаам бл? гэж тэрэн лүүү харсан чинь нөгөөтөх чинь над луу таг ширтээстэй байжаам даа

Би: яаагаад надруу хараад байгаан?

Элжу: аан зүгээрл хөөрхөн болхоор чинь

Би бүүр шоконп орлоо

Би: аан хэхэ баярлаа

Нэг иймэрхүү киноноосоо гарж ирлээ тэгээд Элжу чинь кафэ шоп орий гээд би чирэгдээд явлаа хөөрхий. Бид нээх тансаг өндөр зэрэглэлийн аймар цэвэрхэн кафэ д ирж суулаа

Элжу: заа таалагджийнуу? өнөөдөр 2улангийхан анхны болзооны өдөр шүү за дараа нь 2уулаа парк явнаа

Би: юуу????????????????????? би хэсэг хугацаанд шоконд орлло юун болзоо вэ??? танилцаачкү штээ

Би: айн?? юун болзоо вэ?

Элжу: аан зүгээрл чи надад таалагдаад байгаа

Би: аан тийм үү?? хэхэхэ. Чамайг Элжу гэдэг тээ?

Элжу: мххмм за юу захиалах уу?

Би: мм сүүтэй шэйк, гүзээлзэгэнтэй бялуу явий

Элжу: мм би бас сүүтэй шэйк шоколадтай бялаа увий

Зөөгч: за

Удалгүй захиалсан юм ирэн идэнгээ сайхан юм ярицгааж суулаа. Бас сайн дэлгэрэнгүй танилцаад авлаа ххиххи. Энэ Элжу нь их хөөрхөн ааштай хөөрхөн залуу юмаа жихшиг ^^. гарсныхаа дараа бид хоёр парк орж бараг бүх тоглоомон дээр суулаа галзуу хулгана дээр бүүр би Элжу гийн араас тас тэвэрзэн ээмр бгаам жин тэгээл бүүр орой болжиж Тэр намайг хүргээж өгий гэнээ

Би: өөө хэрэггү ээ би өөрөө явжна

Элжу:хаха нэг байранд амидардагаа санкү байна уу?

Би: өө тийшт за тэгүүл явцгаая

Бид 2 гэрийнхээ тэнд очин тэр намайг гэрлүү оруулж өглөө.

Ээж: миний охин хааччаад ирэв?

Би: аан кино үзэээл хэхэ. нээрээ ээж

ээж: за яаасан?

Би: би ЛОЭН д очсоон тэгээд Жиён ийг ч гэсэн бүртгүүлзэн сарын дараа шалгаруулалт блно гэсэн сайн л бэлдэх хэрэгтэй тэгээд Жиён бид 2 хувааж нэг жижкэн заал түрээслий гэж боджаа

Ээж: оон за тэгүүл тэгдээ ээж нь заал хайжий

Би: воо тйимүү за баярлаа

Ээж: за гар нүүрээ угаагаад ир алив хооллоо ид

Би: оон заза тэгий

Би ч хоолоо идэн дээшээ өрөө лүүгээ орно нам тас унтлаа

Зиаа дараагийн хэсэг 30 сэтийн дараа орно. Нэг хүн хэдэн ч сэт бичиж болноо.

40 comments on “Бүх юм чиний танд орно гэж бодоо юу?(2)~Анхны болзоо?!~

  1. уучлаарай нөгөө өнгө нь аймар бүдэг байхийн дараагийн юмаа тодоор хийгээрэй гэхдээ гоё болсон байна чи үнэхээр авьяастай юм.

Сэтгэгдэл бичдэг бүх уншигчиддаа баярлалаа^^